Mapa

Trasa rowerowa nr 1 długość ok. 7 km:

• Start – Ośrodek „Bolina” ul. Leśnego Potoku (Katowice – Janów) – Następnie prosto ul. Leśnego Potoku ok.1.5km – skręt w lewo do ul. Grodowej prosto główną ulicą - następnie skręt w prawo do ul. Zamkowej (prosto około 1 km) - następnie skręt w prawo do ul. Oswobodzenia (prosto przejazd obok Galerii Wilson) - przejazd na wprost przez ul. Szopienicką, odbijamy w prawo do ul. Transportowców - wjazd na ścieżkę rowerową - poruszamy się wzdłuż ścieżki w kierunku Doliny Trzech Stawów -następnie wjazd pod wiadukt (ul. Murckowska) w lewo ścieżką rowerową w kierunku Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 2 długość ok. 14 km:

- nowa ścieżka

• Start – Bażantowo Sport ul. Pijarska 3 – następnie ul. Hierowskiego dojeżdżamy do ul. Szarych Szeregów - mijamy restaurację „Anna Maria” - dalej ul. Szarych Szeregów w lewo do Ścieżki Rowerowej nr 1-dalej przekroczenie ul. Cegielnia Murcki (poruszamy się przez Zespół Krajobrazowo – Przyrodniczy Źródła Kłodnicy) przekroczenie ul. 73 Pułku Piechoty   przez Muchowiec w kierunku Doliny Trzech Stawów do Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 3 długość ok. 3 km:

• Start – Park przy Pomniku Powstańców Śląskich (rejon Ronda gen. J. Ziętka) – Skręt w prawo na czerwona trasę rowerową w kierunku Altusa dalej trasą rowerową nr 1 przejazd obok Wydziału Prawa dalej na wprost Bulwarami Rawy, wjazd na wiadukt (ul. Murckowska) prosto ścieżką rowerową wzdłuż ul.Murckowskiej (pod wiaduktem),  przed stacją paliw zjazd w kierunku stawu, dalej ścieżką rowerową do Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 4 długość ok. 10 km:

• Start – rejon przy Kościele ul. Bocheńskiego 149 – Dalej ul. Załęska Hałda  ul. Dobrego Urobku za torami w prawo ul. Kombajnistów ul. Szadoka przejazd przez ul. Załęską do ul. Zgody ul. Kępowa ul. Teresy  ul. Lubiny (przejazd przez ul. Woźniczki) przekroczenie ul. Brynowskiej ul. Dworska przekroczenie ul.Kościuszki ul. Drozdów (na granicy lasu w prawo) przez Katowicki Park Leśny obok ośrodka jeździeckiego ul. Francuska w prawo ul. Trzech Stawów do Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 5 długość ok. 11 km:

• Start – Ligota przy kąpielisku „Zadole”-Poruszamy się żółtą ścieżką rowerową nr 2-przejazd wokół Parku Zadole w kierunku Domów Akademickich-ul. Śląska-w lewo ul. Bronisławy-w prawo ul. Panewnicka-przejazd przez skrzyżowanie z ul.Piotrowicką-dalej ul. Panewnicką obok dw. PKP Ligota w kierunku wiaduktu-za wiaduktem w lewo wjazd na czerwony szlak turystyczny (schody)-dalej szlakiem w prawo ul. Adwentowicza-w lewo ul. Dzierżonia-w prawo wzdłuż ul.Rolnej-za sygnalizacją świetlną na ul. Rolnej wjazd na ścieżkę czerwonym szlakiem-ul. Kruczkowskiego-przejazd przez wiadukt-wjazd na żółtą ścieżkę rowerową-ul. Lubiny (przejazd przez ul. Woźniczki)-przekroczenie ul. Brynowskiej-ul. Dworska-przekroczenie ul. Kościuszki-ul. Drozdów (na granicy lasu w prawo) przez Katowicki Park Leśny obok ośrodka jeździeckiego-ul. Francuska-w prawo ul. Trzech Stawów do Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 6 długość ok. 9 km:

• Start – Os. Tysiąclecia rejon Al. Bolesława Krzywoustego 9 – Ul. Piastów w prawo,wjazd na ścieżkę rowerową wzdłuż „Stawu na Tysiącleciu” przejazd przez kładkę nad DTŚ, przejazd przez tory tramwajowe i ul. Gliwicką, prosto wzdłuż ul.Wiśniowej, za wiaduktem na światłach w lewo ul. Pukowca, w prawo ul. Kolońska, prosto w kierunku ul. Kochłowickiej, w lewo ul. Ścianowa, przejazd wzdłuż A4 w kierunku ul. Bocheńskiego, przejazd chodnikiem przez wiadukt w kierunku SP 25, połączenie z trasą rowerową nr 4, dalej ul. Załęska Hałda, ul. Dobrego Urobku za torami w prawo, ul. Kombajnistów, ul. Szadoka, przejazd przez ul. Załęską do ul. Zgody, ul. Kępowa, ul. Teresy, ul. Lubiny (przejazd przez ul. Woźniczki)    przekroczenie ul. Brynowskiej, ul. Dworska, przekroczenie ul. Kościuszki, ul. Drozdów (na granicy lasu w prawo) przez Katowicki Park Leśny obok ośrodka jeździeckiego, ul. Francuska, w prawo ul. Trzech Stawów do Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 7 długość ok.8 km:

• Start – Józefowiec przy Klubie „Józefinka”(ul. Józefowska 100) – Ul. Józefowska ul. Słoneczna przejazd przez skrzyżowanie ze światłami z Al.Korfantego   ul. Jesionowa w prawo ul. Grabowa w prawo ul. Wierzbowa w lewo ul. Morwowa przejazd przez skrzyżowanie z ul. Brzozową prosto ul. Modrzewiową przez osiedle na skrzyżowaniu w lewo w ul. Hoppego     w prawo ul. Na Obrzeżu ul. Ludwika przejazd przez ul. Katowicką na światłach w kierunku ul. Leopolda Markiefki dalej ul. Leopolda Markiefki w kierunku Al. Roździeńskiego przejazd przejściem podziemnym na wysokości ul. Bogucickiej przejazd wzdłuż ul.Bogucickiej skręt w lewo obok Rawy na czerwoną ścieżkę rowerową (przed budynkiem Akademii Ekonomicznej) wjazd na wiadukt (ul. Murckowska)prosto ścieżką rowerową wzdłuż ul.Murckowskiej (pod wiaduktem) przed stacją paliw zjazd w kierunku stawu dalej ścieżką rowerową do Kempingu 215 – META.

Trasa rowerowa nr 8 długość ok. 11 km:

• Start – Murcki (Plac Kasprowicza) – Ul. Baczyńskiego dojazd do skrzyżowania z ul. Bielską na skrzyżowaniu w lewo i wjazd na czarną ścieżkę rowerową nr 101 wzdłuż ul. Bielskiej dalej wjazd ścieżką do lasu w kierunku Stawu Janina (połączenie ze Szlakiem 25-lecia PTTK) dalej w kierunku Ochojca obok Stawu Barbara i Zespołu Krajobrazowo – Przyrodniczego Źródła Kłodnicy wjazd na czerwoną ścieżkę rowerową nr 1 przekroczenie ul. 73 Pułku Piechoty przez Muchowiec w kierunku Doliny Trzech Stawów i do Kempingu 215 – META